No Excuses – vysokointenzívny tréning

Jednou z najčastejších výhovoriek pre cvičenie je nedostatok času. Mnoho jednotlivcov vynechá cvičenie, ak nebudú mať k dispozícii dosť času.
Nepotrebujete hodinu času na to, aby ste odrobili kvalitný tréning. Na kvalitný tréning  nepotrebujete žiadne super vybavenie. Kvalitný tréning môžete mať s minimálnym, alebo žiadnym vybavením.

Nižšie v článku je uvedené krátke, no napriek tomu intenzívne cvičenie, ktoré vám môže poslúžiť v tých dňoch, keď nemáte veľa času.
V tréningovom systéme "no excuses" si vyberte  4 cviky.  V tomto prípade sme vybrali  angličáky, zhyby, kľuky a drepy s vlastnou váhou. Tiež budete potrebovať stopky. Vhodné sú aj nástenné hodiny s veľkými digitálnymi číslicami.

Toto cvičenie bude trvať presne 10 minút. Medzi cvikmi nie je  žiadny odpočinok pokým neukončíte celý 10 minútový cyklus. Cvičenie začína 60 sekundovým intervalom každého cviku. Potom postupujte ihneď k 45 sekundovým intervalom, potom k 30 sekundovým a nakoniec k 15 sekundovým intervalom.

1. kolo:
Angličáky x 60 sekúnd
Zhyby x 60 sekúnd
Drepy x 60 sekúnd
Kľuky x 60 sekúnd

2. kolo:
Angličáky x 45 sekúnd
Zhyby x 45 sekúnd
Drepy x 45 sekúnd
Kľuky x 45 sekúnd

3. kolo:
Angličáky x 30 sekúnd
Zhyby x 30 sekúnd
Drepy x 30 sekúnd
Kľuky x 30 sekúnd

4. kolo:
Angličáky x 15 sekúnd
Zhyby x 15 sekúnd
Drepy x 15 sekúnd
Kľuky x 15 sekúnd

Pri vykonávaní tohto cvičenia budete prechádzať z jedného cviku na druhý bez prestávky. Medzi jednotlivými kolami teda neexistuje žiadny odpočinok.

Ak ste sa pri cvičení zasekli, dajte si krátky odpočinok a následne sa snažte pokračovať. Pokiaľ vám na zhyboch došiel plyn, snažte sa visieť na tyči do konca zostávajúceho času.

Toto cvičenie je možné vykonávať 1 až 3 dni v týždni v závislosti od vášho zdravotného stavu.

No Comments Yet.

Leave a comment