Magických 50

- 5 nadhodov s jednoručkami /osobitne každá ruka/
- 5 swingov na každú ruku s jednoručkou
- 10 angličákov
- odpočinok 60 sekúnd

Pokračujte, až kým neurobíte 5 kompletných kôl. Maximálna doba odpočinku by mala byť 60 sekúnd alebo menej medzi každým kolom. Pokročilí môžu cvičiť s minimálnymi alebo žiadnymi pauzami medzi kolami.

Celý tréning pozostáva z 50 nadhodov s jednoručkou, 50 swingov a 50 angličákov. Tento tréning je krátky a intenzívny. Pokiaľ máte pocit, že tréning zvládate ľahko, zvýšte váhu jednoručiek. Viac železa rovná sa väčšia intenzita.

Môžete používať jednu alebo dve jednoručné činky pre tento typ tréningu. Niektorí môžu nadhodiť viac ako pri swingu. Preto si vytvorte 2 pracovné stanice, kde sa ťažšia činka bude používať pre nadhody a ľahšia na swingy, prípadne naopak.

Ak nie je silový rozdiel medzi nadhodmi a swingami, použite iba jednu činku. To vám umožní rýchlejší prechod medzi cvikmi. Či použijete jednu alebo dve činky, vyberte si najťažšiu váhu, s ktorou ste schopní urobiť 5 opakovaní. Kľúčom k úspechu pri tomto type tréningu je prechod od jedného cvičenia k druhému tak rýchlo, ako je to možné. Ak použijete 2 činky, obmedzte čas medzi prechodom od jednej činky k druhej.

Začnite robiť nadhody s činkou 5 krát s každou rukou osobitne a s vašou slabšou rukou /napríklad ľavá ruka nadhod 5 krát, potom pravá ruka nadhod 5 krát/. Po skončení nadhodov urobte 5 swingov s každou rukou /bez prestávky medzi činnosťami/. Rýchlo položte činku a urobte 10 angličákov. Zamerajte sa na maximum výskoku do výšky.
Rýchlo si odpočiňte a pokračujte s ďalšou sériou. Po ukončení 5 kôl vaše srdce bude biť ako zvon.

Snažte sa zredukovať čas potrebný na dokončenie kola. Tento tréning urobí zázraky čo sa týka pracovného výkonu a výbušnej vytrvalosti.

Tipy na  zlepšenie intenzity:
1. robte náročnejšie angličákové variácie /napr. angličáky so 180 stupňovou otočkou/
2. zvýšte váhu činiek
3. urobte variácie s 2 rukami /napr. dvojitý nadhod alebo swing s oboma rukami/
4. zredukujte odpočinok medzi kolami alebo úplne odstráňte odpočinok
5. zvýšte celkový počet opakovaní - napríklad - postup k magickým 60, 70, 80, 90, alebo 100

No Comments Yet.

Leave a comment